Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista do spraw controllingu

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu miejsce pracy: Opole

Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Specjalista do spraw controllingu
Miejsce pracy: Opole
Numer: StPr/21/1981
OBOWIĄZKI:
- praca w Zintegrowanym Wieloszczeblowym w Systemie Informatycznym RON zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcją eksploatacji systemu oraz wewnętrznymi uregulowaniami;- przeprowadzanie weryfikacji dokumentów źródłowychw ZWSI RON pod względem poprawności ich wykonania, zgodnie z obowiązującymi przepisami;- współpraca z Lokalną Grupą Wsparcia w zakresie prawidłowego funkcjonowania ZWSI RON;- obsługa systemu elektronicznego obiegu dokumentów ARCUS w zakresie wytwarzania, rejestrowania, gromadzenia i obiegu dokumentów korespondencji jawnej oraz niejawnej o klauzuli ZASTRZEŻONE, wchodzącej i wychodzącej. Wymiana korespondencji oraz zarządzanie dokumentami w ramach prowadzonych spraw oraz archiwizacji dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami;- opracowywanie propozycji wewnętrznych uregulowań i ich zmian dotyczących realizacji wydatków budżetowych oraz obiegu i kontroli dowodów księgowych;- analiza zagrożeń dla realizacji budżetu na podstawie dokumentów źródłowych uzyskanych w Pionie Głównego Księgowego oraz w komórkach organizacyjnych 10 BLog i przedstawianie ich wyników bezpośredniemu przełożonemu;- zgłaszanie kierownikowi sekcji propozycji zmian zmierzających do poprawy funkcjonowania Pionu Głównego Księgowego, w tym: a)analiza i weryfikacja procesów gospodarczych w ZWSI RON;b)systemu komunikacji wewnętrznej.- opracowanie, rozliczenie oraz realizacja czynności kontrolnych zawartych w Planie nadzorów służbowych na dany rok w części dot. kontroli realizowanych w Pionie Głównego Księgowego 10 BLog;- przeprowadzanie czynności kontrolnych dot. realizacji zadań związanych z rozliczeniami OG za pomocą rachunków bankowych w tym kompletności i rzetelności sporządzanych dokumentów;- przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie rozliczania rachunków podróży służbowych w tym udzielonych zaliczek z powyższego tytułu;- kontrola pod względem formalno-rachunkowym list należności sporządzanych przez służbę mundurową i żywnościową;- przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie wypłaty świadczeń socjalno-bytowych, gratyfikacji urlopowych oraz dofinansowania do zorganizowanych wypoczynków żołnierzy i pracowników wojska;- kontrola realizowanych zakupów z ZFŚS i innych dotyczących działu 06 pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych;- przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie zgodności dokonywanych zakupów z zawartymi umowami i zamówieniami kontrola procesu w ZWSI RON;- przeprowadzenie czynności kontrolnych projektów umów,- przeprowadzenie czynności kontrolnych dotyczących terminowości: a)realizacji umów i zamówień,b)wystawiania rachunków,c)regulowania zobowiązań;- przeprowadzanie czynności kontrolnych związanych z realizacją planu finansowego jednostki;- przeprowadzenie czynności kontrolnych w zakresie terminowości egzekwowania należności z tytułu dochodów budżetowych;- przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie naliczania i egzekwowania kar umownych z tytułu nienależytej realizacji umów;- analiza prowadzonych procedur w zakresie zamówień publicznych, przeprowadzenie czynności kontrolnych w zakresie terminowość zwrotu wadium i zabezpieczeń realizacji umów;- kontrola opisu i ujęcia dekretacji dowodów księgowych pod względem zgodności z zakładowym planem kont i klasyfikacją dochodów i wydatków budżetowych;- przeprowadzenie innych czynności kontrolnych na polecenie kierownika sekcji;- niezwłoczne informowanie kierownika sekcji o wykrytych nieprawidłowościach, w toku prowadzonych kontroli, w szczególności mających znamiona naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Znajomość programu ZWSI RON; znajomość przepisów w zakresie rachunkowości między innymi: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, znajomość pakietu office; znajomość klasyfikacji budżetowej i ustawy prawo zamówień publicznych.Pozostałe wymagania: systematyczność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, stosowania prawa w praktyce, rozwiązywania problemów, analizy i opracowania tekstów.

Miejsce pracy:

Opole


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

3 712,5 - 4 387,5 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 05-07-2021
Wyświetleń: 214