Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Kierownik Techniczy Obiektu

Firma: GENERAL PROPERTY SP. Z O.O. miejsce pracy: Opole

General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem  i techniczną obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbesa 2016. Zostaliśmy również laureatem Eurobuild  Awards 2016 uzyskując tytuł Firmy Roku z Sektora Facility Management w Polsce.

Kierownik Techniczy Obiektu
Miejsce pracy: Opole

Kandydat na to stanowisko będzie odpowiedzialny za:

  • Bieżącą współpracę z przedstawicielami Zleceniodawcy,
  • Wykonywanie bieżących inwentaryzacji instalacji i urządzeń,
  • Tworzenie i nadzór nad realizacją rocznego harmonogramu inspekcji i przeglądów dla urządzeń i instalacji obiektowych,
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu m.in. harmonogramu przeglądów instalacji i urządzeń, książek urządzeń, ksiąg rewizyjnych, prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego,
  • Raportowanie z przebiegu i stanu projektu, według potrzeb Klienta.
  • Stałą współpracę z zespołem technicznym oraz prowadzenie spraw administracyjno-technicznych zgodnie z określonymi procedurami,
  • Udział i nadzór podczas okresowych przeglądów instalacji budynkowych
  • Ofertowanie prac dodatkowych 
  • Zarządzanie zewnętrznymi serwisami technicznymi
  • Utrzymanie relacji biznesowej z Klientem spółki

Kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

  • Posiadać ukończone studia techniczne (kierunki techniczne, preferowane specjalizacje związane z branżą FM) oraz min. 5 lat praktyki zawodowej oraz doświadczenie w pracy na stanowiskach kierowniczych
  • Posiadać doświadczenie w technicznym zarządzaniu nieruchomościami i obszarem Facility Management
  • Posiadać zdolności pracy w zespole i z partnerami zewnętrznymi
  • Posiadać wiedzę pozwalającą na przygotowaniu harmonogramu prac i przeglądów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Posiadać doświadczenie w kierowaniu obsługą techniczną obiektu oraz zarządzaniu zespołem
  • Posiadać doświadczenie w pracy z budżetem obsługiwanego kontraktu
  • Posiadać znajomość instalacji technicznych w budynkach oraz automatyki budynkowej
  • Posiadać umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie
  • Mieć dobrą znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Mile widziane uprawnienia zawodowe - świadectwa kwalifikacji SEP gr 1, 2, 3.

Oferujemy:

• Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Formę zatrudnienia dopasowaną do potrzeb Kandydata
• Wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności oraz udział w systemie prowizyjnym
• Niezbędne narzędzia pracy
• Pakiety medyczne, ubezpieczenia grupowe na życia, karty multi-sport

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-05-2022
Wyświetleń: 187