Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista Sprzedaży na Rynku Wielkiej Brytanii

Firma: Fortemix s.r.o. miejsce pracy: Opole

  • Jesteśmy odnoszącą sukcesy czeską firmą rodzinną z ponad 30-letnią tradycją, zatrudniającą ponad 110 pracowników, która szybko się rozwija i rozszerza na rynki zagraniczne
  • WIDEO z obchodów 30-lecia firmy:  https://www.youtube.com/watch?v=8R_aZL0jzmw
  •  Projektujemy i produkujemy podłogi Fortelock PCW, systemy posadzek przemysłowych i pokrycia dachowe Ekoternit
  • WIDEO produkcji: https://www.youtube.com/watch?v=ZM-jXdKNpNE
  • Sprzedajemy nasze produkty do ponad 40 krajów na całym świecie
  • Kładąc nacisk na ekologię przetwarzamy rocznie ponad 3000 ton plastiku w procesie recyklingu, wspieramy liczne organizacje charytatywne w naszym regionie.
  • Pracujemy zespołowo, dlatego inwestujemy nie tylko w nowoczesne technologie, ale także w zaplecze i szkolenie pracowników
  • WIDEO Dołącz do nas: https://www.youtube.com/watch?v=acfwPib_jEo 
  • Stawiamy na innowacyjność, bezpieczeństwo i stabilność rodzinnego biznesu
Specjalista Sprzedaży na Rynku Wielkiej Brytanii
Miejsce pracy: Opole
Zadania:
  • Aktywny rozwój angielskiej sieci klientów poprzez kampanie marketingowe - kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami z Wielkiej Brytanii
  • Doradztwo eksperckie i wsparcie dla klientów z Wielkiej Brytanii w związku z ich zapytaniami za pośrednictwem dostępnych mediów
  • Koordynacja magazynu w Wielkiej Brytanii, osobista realizacja inwentaryzacji 1-2 razy w roku
  • Kompleksowa obsługa zamówień klientów z Wielkiej Brytanii, w tym aktywna współpraca z przedstawicielami handlowymi, dystrybutorami i przewoźnikami,
  • Pozyskiwanie referencji klientów za zrealizowane projekty i uzyskiwanie informacji zwrotnych, również w formie osobistych wizyt w Wielkiej Brytanii
  • Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowania, realizacji i oceny kampanii marketingowych
Wymagania:
  • Język angielski w mowie i piśmie na wysokim poziomie – najlepiej dłuższy pobyt w krajach      anglojęzycznych, znajomość kultury, charakteru i potrzeb ludzi (klientów)
  • Postrzeganie szans biznesowych jako pozytywnego wyzwania – naturalne zdolności biznesowe i umiejętności sprzedażowe, naturalne pozytywne postrzeganie świata
  • Aktywne podejście do zmian, innowacji i poszukiwania nowych możliwości oraz sposobów rozwoju biznesu i całej firmy, kreatywność jako naturalną umiejętność – otwarty umysł
  • Wysokie zaangażowanie w pracę, samodzielność i chęć uczenia się nowych rzeczy
  • Odporność na stres, poczucie humoru i dystans
  • Umiejętność pracy na komputerze oraz znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)
  • Mobilność – samodyscyplina w pracy w trybie biurowym, Homme office lub z zagranicy oraz w podróży służbowej
  • Dodatkową zaletą jest znajomość języka czeskiego na poziomie komunikatywnym
  • Wykształcenie średnie lub uniwersyteckie, prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Długoterminowe zatrudnienie w stabilnej czeskiej firmie
  • Obiady w miejscu pracy dofinansowane przez pracodawcę w wysokości 55%
  • Do 6 tygodni urlopu (w ramach programu bonusowego)
  • Premie roczne na podstawie Twoich wyników
  • Składka na ubezpieczenie emerytalne
  • Możliwość pracy w trybie Homme office według potrzeb i ustaleń
  • Zarząd, który słucha i szuka rozwiązań razem z Tobą (pracownicy powiedzieli nam w ankiecie)
  • W razie potrzeby wsparcie oraz konsultacje
  • Wsparcie Twojego rozwoju w formie wybranych przez Ciebie szkoleń oraz mentoringu
  • Imprezy firmowe (imprezy kulturalne, dzień otwarty, Wigilia itp.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 19-10-2022
Wyświetleń: 152