Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu miejsce pracy: Opole

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 83926

Warunki pracy


  • praca w siedzibie Urzędu

  • narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy

  • warunki architektoniczne budynku Urzędu: winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (byłych pracowników)

Zakres zadań

  • Sporządza listy płatnicze w zakresie wynagrodzeń, zasiłków, ekwiwalentów, nagród, nagród jubileuszowych, odpraw, dodatkowego wynagrodzenia rocznego i innych świadczeń należnych z tytułu umowy o pracę oraz oblicza należności z tytułu zawartych umów cywilnoprawnych z osobami fizycznymi.
  • Oblicza wynagrodzenia za czas choroby, świadczenia z ubezpieczenia społecznego (zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, rodzicielskie, świadczenia rehabilitacyjne) oraz prowadzi dokumentację w tym zakresie.
  • Oblicza zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń pracowników, świadczeń otrzymanych przez pracowników i emerytów OUW z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, należności z tytułu umów cywilnoprawnych, sporządza informacje o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych (PIT 11).
  • Zgłasza do ubezpieczeń i wyrejestrowuje z ubezpieczeń społecznych i/lub zdrowotnych: pracowników Urzędu, uprawnionych członków ich rodzin, zleceniobiorców.
  • Rozlicza wynagrodzenia i pochodne od wynagrodzeń w układzie tradycyjnym i zadaniowym.
  • Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym dowody finansowe stanowiące podstawę do zapłaty.
  • Współpracuje w wykonywaniu sprawozdania z wykorzystania limitów i środków na wynagrodzenia członków Korpusu Służby Cywilnej, sprawozdania o zatrudnieniu i wynagrodzeniach: Rb-70, Z-06 i Z-03.
  • Wystawia roczne informacje o osiągniętych dochodach dla pracowników OUW będących emerytami bądź rencistami oraz sporządza informacje o otrzymanych dochodach byłych i obecnych pracowników OUW jako podstawa do naliczenia świadczeń emerytalnych i rentowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w obszarze obsługi płacowej lub na stanowisku związanym z finansami bądź ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi
  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego, prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, umiejętność ich interpretacji i zastosowania w praktyce
  • Znajomość ustaw: o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o pracownikach urzędów państwowych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw
  • Dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, asertywność, rzetelność, skrupulatność i terminowość
  • Dyskrecja
  • Umiejętności: analitycznego myślenia; pracy samodzielnej, jak i w zespole; rozwiązywania problemów; pracy pod presją czasu
  • Obsługa pakietu Ms Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność obsługi: programów kadrowo-płacowych, programu "Płatnik"


Pozostałe oferty pracy w firmie Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-09-2021
Wyświetleń: 250