Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy inspektor

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu miejsce pracy: Brzeg

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:

Starszy inspektor
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 84672

Warunki pracy

- Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym - praca z dokumentami

 

- Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-10.00, lub według uzgodnień

 

- Praca wykonywana również poza biurem – postępowania wypadkowe, wyjazdy służbowe i szkoleniowe, inspekcje

 

- Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem

 

- Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej

 

- Obsługa komputera do 2 godzin na dobę

 

- Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu

 

 

 

Siedziba Komendy znajduje się w Brzegu, przy ulicy Saperskiej 16 i jest budynkiem dwukondygnacyjnym. Praca wykonywana jest w pokoju biurowym jednoosobowym, znajdującym się na I piętrze budynku Komendy. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, telefon oraz meble biurowe.

 

Budynki Komendy nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak wind i podjazdów).

Zakres zadań

  • Prowadzenie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przez strażaków oraz pracowników cywilnych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
  • Sporządzanie i przedstawianie komendantowi powiatowemu zgodnie z zasadami obowiązującymi w Państwowej Straży Pożarnej okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia strażaków oraz pracowników jak też poprawę warunków służby i pracy
  • Prowadzenie postępowania powypadkowego, przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w służbie i w pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy
  • Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków w służbie i w pracy oraz opracowanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
  • Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych strażaków i pracowników
  • Uczestniczenie w pracach powołanej przez komendanta powiatowego komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganie chorobom zawodowym i wypadkom w służbie i w pracy
  • Koordynowanie testów sprawności fizycznej dla strażaków KP PSP w Brzegu
  • Nadzór nad aktualnym wykazem czynników szkodliwych występujących na poszczególnych stanowiskach pracy
  • Uczestniczenie w inspekcjach gotowości operacyjnej przeprowadzanych przez zespół inspekcyjny na poszczególnych zmianach służbowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie - Wykształcenie: średnie w zawodzie technika bhp oraz co najmniej 3 letni staż pracy w służbie bhp lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności bhp albo studia podyplomowe w zakresie bhp
- Znajomość zagadnień z zakresu bhp (Kodeks pracy)
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych w programie MS Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • - Umiejętność organizacji i planowania pracy
  • - Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • - Umiejętność pracy w zespole
  • - Umiejętność skutecznej komunikacji


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu
Etat Starszy inspektor w firmie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu miejsce pracy: Brzeg 28-10-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 21-09-2021
Wyświetleń: 258