Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli VIII

Firma: Centrala NFZ miejsce pracy: Opole

Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli VIII w Opolu
w Departamencie Kontroli


Numer ogłoszenia: DK/22/12
Miejsce pracy: Opole


1 pełny etat lub 2 x 0,5 etatu
Umowa o pracę


Termin składania ofert 27.01.2022 r.

 

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • przeprowadzanie lub współuczestniczenie w dokonaniu analizy przedkontrolnej, w tym gromadzenie materiałów i informacji niezbędnych do przygotowania i przeprowadzenia kontroli, udział merytoryczny w opracowywaniu programu i/lub tematyki kontroli;
  • przeprowadzanie kontroli zgodnie z przepisami prawa i obowiązującymi w NFZ zasadami,
  • programem kontroli lub tematyką kontroli;
  • sporządzanie wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywanie wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych,
  • współpraca z innymi kontrolerami oraz osobami, o których mowa art. 61e ust. 2 ustawy o świadczeniach, realizującymi kontrolę, z kierownikiem zespołu kontrolującego, kierownikiem właściwego miejscowo terenowego wydziału kontroli lub innej komórki organizacyjnej wyodrębnionej w strukturze Departamentu Kontroli;
  • obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań.
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • Wykształcenie: wyższe medyczne - lekarz
  • Lata pracy zawodowej: minimum 3 lata doświadczenia zawodowego oraz aktualne prawo wykonywania zawodu

Wymagania dodatkowe:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • preferowane doświadczenie zawodowe w placówkach służby zdrowia;
  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1285 z późn. zm);
  • znajomość zagadnień z zakresu ubezpieczeń zdrowotnych;
  • umiejętność czytania i stosowania przepisów prawnych;
  • umiejętność redagowania pism urzędowych;
  • umiejętność myślenia analitycznego i syntetycznego oraz formułowania
  • wniosków;
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu Microsoft Office (w szczególności programu Excel, WORD);
  • umiejętność pracy w zespole;
  • predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
  • komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu;,
  • skrupulatność, rzetelność i dyspozycyjność;
  • wysoka kultura osobista;
  • prawo jazdy kat. B;
  • znajomość pracy w systemie EZD (Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją).

Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • podpisany kwestionariusz osobowy,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz prawo wykonywania zawodu,
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy
  • zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie
  • dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

 

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni dla Ciebie pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.



Pozostałe oferty pracy w firmie Centrala NFZ

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-01-2022
Wyświetleń: 220