Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista

Firma: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach miejsce pracy: Krapkowice

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Krapkowicach
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Krapkowice
Ogłoszenie o naborze Nr 105272

Warunki pracy


  • stanowisko pracy umieszczone na I piętrze budynku,

  • praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym,

  • stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy, monitor ekranowy i inne urządzenia biurowe,

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,

  • oświetlenie sztuczne i naturalne,

  • nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy,

  • brak windy, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych,

  • stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,

  • czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej i wymiarem etatu,

  • wyjazdy na zewnętrzne i wewnętrzne szkolenia w zakresie wykonywania obowiązków służbowych.

Zakres zadań

  • Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości i przepisami wewnętrznymi a w szczególności: księgowości syntetycznej i analitycznej (budżetowej i dochodów własnych), kartotek; kosztów i wydatków; kont rozrachunkowych, chorobowych i wynagrodzeń, prowadzenie rejestru faktur i rachunków,
  • Terminowe wykonywanie czynności księgowych, sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych, sprawozdań, aktualizacja danych płacowych, sporządzanie list płac, delegacji, uzgadnianie stanów magazynowych, dokonywanie płatności,
  • Zamykanie okresów rachunkowych, uzgodnienie obrotów i sald kont księgi głównej oraz obrotów ksiąg pomocniczych, sporządzanie zestawień obrotów i sald,
  • Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, a w czasie nieobecności głównego księgowego, dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów,
  • Dekretowanie i księgowanie zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową dokumentów budżetowych, dochodowych, Funduszu Wsparcia PSP, depozytowych oraz Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • Sporządzanie raportów kasowych,
  • Dekretowanie i księgowanie dokumentów,
  • Prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczeń z ZUS funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • Odprowadzanie podatków oraz sporządzanie rozliczeń rocznych z dochodów pracowników.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji biurowej
  • Obsługa podstawowych programów komputerowych (Word, Excel),
  • Znajomość ustawy o PSP, aktów wykonawczych w zakresie realizowanych zadań, ustawy o ochronie przeciwpożarowej,
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych, a także przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność i dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dyspozycyjność i rzetelność,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
  • Umiejętność działania pod presją czasu,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Nieposzlakowana opinia.


« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 01-09-2022
Wyświetleń: 147