Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Starszy referent

Firma: Komenda Powiatowa Policji w Brzegu miejsce pracy: Brzeg

Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Brzeg
Ogłoszenie o naborze Nr 121001

Warunki pracy


  • Praca biurowa w systemie jednozmianowym w budynku KPP Brzeg na I piętrze (brak windy dla osób niepełnosprawnych)

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu

  • Obsługa urządzeń biurowych m.in.: komputer, drukarka, faks, kserokopiarka, telefon, niszczarka

  • Narażenie na stres

  • Zagrożenie korupcją

  • Przy wejściu do budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych (winda prowadzi jedynie na parter budynku do dyżurnego KPP Brzeg)

  • Brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami

  • Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  • Przyjmuje pocztę wpływającą do KPP Brzeg oraz prowadzi jej ewidencje
  • Przyjmuje i wydaje Pocztę Specjalną wpływającą do KPP Brzeg oraz wychodzącą z KPP Brzeg
  • Przyjmuje i przygotowuje do wysłania przesyłki zwykłe, polecone i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, przekazywane przez komórki organizacyjne komendy
  • Rejestruje przesyłki przeznaczone do nadawania za pośrednictwem Poczty Polskiej, modyfikuje wprowadzone dane lub je usuwa przed wysłaniem do Poczty Polskiej, odczytuje sporządzane wykazy oraz drukuje w formie papierowej Elektronicznych Potwierdzeń Odbioru (Elektroniczny Nadawca)
  • Obsługuje kompleksowo funkcyjną skrzynkę mailową Komendanta Powiatowego Policji w Brzegu
  • Prowadzi dzienne i miesięczne rozliczenia przesyłek zwykłych, poleconych i za zwrotnym potwierdzeniem odbioru nadanych przez KPP w Brzegu
  • Przyjmuje i wydaje dowody osobiste oraz PUKLetter do gmin i urzędów powiatu brzeskiego
  • Udziela informacji interesantom oraz kieruje ich do właściwych merytorycznie komórek organizacyjnych jednostki

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
  • Znajomość przepisów w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej, archiwizacji, służby cywilnej
  • Umiejętność komunikowania się
  • Odporność na stres
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność współpracy
  • Organizacja pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Brzegu
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 19-05-2023
Wyświetleń: 75