Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. księgowych

Firma: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu miejsce pracy: Opole

OGŁOSZENIE O NABORZE


Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Specjalista ds. księgowych
Miejsce pracy: Opole

Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

 

Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:

  • wykształcenie: średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne;
  • staż pracy:
    • 2 lata – w administracji publicznej w dziale księgowości w przypadku wykształcenia wyższego ekonomicznego;
    • 3 lata - w administracji publicznej w dziale księgowości w przypadku wykształcenia średniego ekonomicznego;
  • obywatelstwo: polskie; dopuszcza się możliwość zatrudnienia osoby nieposiadającej obywatelstwa polskiego, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej (D.U. z 2009 nr 64, poz. 539);
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • znajomość przepisów prawnych w zakresie zadań na stanowisku pracy, na który przeprowadzany jest nabór, w szczególności:
    • znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
    • znajomość ustawy o finansach publicznych,
    • znajomość ustawy o rachunkowości,
    • znajomość klasyfikacji budżetowej oraz przepisów o sprawozdawczości.
Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
  • umiejętność obsługi komputera (programy Microsoft Office);
  • obsługa bankowości internetowej,
  • obsługa programu księgowości finansowo-budżetowej Tensoft, Progman,
  • znajomość programu do przekazywania sprawozdań budżetowych JB,
  • mile widziana znajomość i doświadczenie w pracy z płacami.
Zakres obowiązków na stanowisku:
  • Współudział przy sporządzaniu projektów planów finansowych dochodów w układzie obowiązującej klasyfikacji budżetowej.
  • Sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
  • Przygotowanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych.
  • Terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej.
  • Uzgadnianie sald rachunków bankowych oraz należności i zobowiązań wynikających z przeprowadzonych operacji finansowych.
  • Prowadzenie analizy należności zobowiązań finansowych.
  • Monitorowanie realizacji wydatków budżetowych zgodnie z zatwierdzonym planem finansowym oraz sporządzanie odpowiednich wydruków.
  • Rozliczanie inwentaryzacji mienia.
  • Sporządzanie sprawozdań budżetowych w zakresie dochodów finansowych oraz innych niezbędnych informacji w zakresie działania sekcji.
  • Kompletna obsługa programów komputerowych w zakresie działania Sekcji w tym:
  • obsługa programu finansowo – księgowego,
  • obsługa Systemu Bankowości Elektronicznej w tym sporządzanie przelewów na podstawie zatwierdzonych do wypłaty list płac, faktur i rachunków,
  • obsługa Systemu do przekazywania sprawozdań drogą elektroniczną.
  • Kompletowanie dokumentów finansowo – księgowych i przygotowanie ich do archiwizowania.
  • Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez przełożonego lub pracodawcę a odpowiadających funkcjom pracownika.
Warunki pracy:
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca z przewagą wysiłku umysłowego, wymagająca dobrej ostrości wzroku (praca przy monitorze ekranowym), praca w urzędzie;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: praca w budynku w Opolu przy ul. Książąt Opolskich 27 na II piętrze bez windy, siedząca przy biurku.
Wymagane dokumenty:
  • Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie do pracy na stanowisko urzędnicze.
  • Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  • Kwestionariusz osobowy (druk na stronie internetowej bip.zdp.opole.plpraca-regulamin naboru-ZDP kwestionariusz osobowy)
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe oraz kserokopie świadectw pracy.
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania rekrutacyjnego (druk na stronie internetowej bip.zdp.opole.plpraca - regulamin naboru-ZDP - procedura zgody).
  • Oświadczenia kandydata:
    • o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, na które prowadzony jest nabór;
    • o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
    • o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
    • o nie wykonywaniu czynności, które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku, na które prowadzony jest nabór.
  • Orzeczenie o posiadaniu stopnia niepełnosprawności.
  • Posiadane referencje.


Pozostałe oferty pracy w firmie Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
Etat Starszy referent ds. księgowych w firmie: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu miejsce pracy: Opole 17-02-2023
Etat Specjalista ds. księgowych w firmie: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu miejsce pracy: Opole 11-01-2023
Etat Specjalista ds. administracyjno-archiwalnych w firmie: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu miejsce pracy: Opole 21-10-2022
Etat Zastępca kierownika sekcji administracyjno-kadrowej w firmie: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu miejsce pracy: Opole 17-10-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 27-01-2023
Wyświetleń: 97